Suodatintoimintojamme käyttävät asiakkaat löytävät 80 % todennäköisemmin omiin tarpeisiinsa sopivat silmälasit.
Ei tuloksia
Lozza voi ylpeillä pitkällä kokemuksellaan silmälaseista. Se on kasvanut ulos köyhästä Italiasta. Euroopan teollistuminen oli juuri alkanut vuonna 1878, ja oli vielä lapsenkengissä, kun kolme venetsialaista katukauppiasta päätti alkaa valmistaa ja myydä silmälaseja suuressa mittakaavassa. Yksi heistä oli Giovanni Lozza, joka suostutteli ystäviä ja sukulaisia avaamaan silmälasimyymälöitä ja myymään hänen tuotteitaan italialaisille. Myöhemmin Lozza lähti omille teilleen. Hän suunnitteli silmälaseja valmistavia koneita ja siirtyi jälleenmyyjäksi. Vuonna 1912 Lozza perusti hienomekaniikkatehtaita omalla nimellään ja alkoi toteuttaa ideoitaan käytännössä. Lozza pysyi aina ajan hermoilla teknisistä kehitysaskeleista, ja pyrki käyttämään niitä tehtaillaan ja silmälaseissaan. Hän saavutti mainetta muotimaailmassa silmälasimerkkinä, joka osasi yhdistää tradition, perinteiset arvot ja nykyaikaisuuden. Hän kokeili aikaisin uusia materiaaleja, mutta piti tiukasti kiinni laadusta ja toiminnallisuudesta sekä klassisista muodoista. Lozza loi aikaisen muoti-ilmiön legendaarisella Zilo-urheilumallilla 1940-luvulla, ja 20 vuotta myöhemmin hän voitti vihdoinkin ansaitun muodin Oscar-palkinnon.
Lozza-tyyli on aina edustanut perinteistä italialaista eleganssia. Vielä tänäänkin, De Rigo -yhtymän siirryttyä perheyrityksen johtoon vuonna 1983 ja muokattua sitä, Lozza on pysynyt perinteilleen ja tavoilleen uskollisena. Tuotemerkki edustaa perinteistä silmälasimuotia, jossa on modernia tuulahdusta. Mallisto sisältää silmälaseja ja aurinkolaseja sekä miehille että naisille.