Suodatintoimintojamme käyttävät asiakkaat löytävät 80 % todennäköisemmin omiin tarpeisiinsa sopivat silmälasit.
Ei tuloksia
Jaguar edustaa niin autoissa kuin silmälaseissakin dynamiikkaa ja käyttömukavuutta yhdessä yksinkertaisen eleganssin kanssa paremmin kuin mikään muu tuotemerkki. Brittiläinen automerkki perustettiin vuonna 1922 nimellä Swallow Sidecars. Jaguar-nimi esiteltiin ensi kertaa vuonna 1945 ja se edustaa vielä nykyäänkin taloudellisia, urheilullisia ja tyylikkäitä autoja. Halu siirtää perusmallinen automuotoilu aurinkolaseihin ja silmälaseihin heräsi vasta paljon myöhemmin. Tyylikäs auto tarvitsee kuitenkin tyylitietoisen kuljettajan. Siksi tuotemerkki on valmistanut jo joitakin vuosia Jaguar Eyewear -nimen alla virtaviivaisia ja dynaamisia silmälaseja, joihin on haettu inspiraatiota Jaguar-auton ulkomuodosta. Ne ovat miesten suosikkituotteita.
Jaguaari-henkisyyttä soveltaen tuotemerkki varmistaa myös, että sen aurinkolasit ja silmälasit ovat muotoilun ja teknologian täydellisen sopusoinnun ilmentymä. Laadukasta valmistusprosessia ja materiaaleja sekä äärimmäisen hyvää istuvuutta täydentävät mieleenpainuva värimaailma ja selkeä ja maskuliininen terävästi pyöristetty muoto. Tuotemerkki luottaa laadukkaan muovin ja metallin yhdistelmään tuotannossaan. Erottuva, huomiota herättävä Jaguar-muotoilu on ylellinen laadun tae, joka nostaa taatusti jokaisen miehen tyylitajua.
Jaguar Eyewear on Baden-Württembergissa toimivan Menrad Groupin tuotemerkki. Menradin perheyrityksessä on parhaillaan neljäs omistajasukupolvi ja yhdessä Jaguar-tuotemerkin kanssa se omistaa lisenssit myös Davidoff-, JOOP!-, Morgan- ja Zeiss-tuotemerkkeihin.