Suodatintoimintojamme käyttävät asiakkaat löytävät 80 % todennäköisemmin omiin tarpeisiinsa sopivat silmälasit.
Ei tuloksia
Police-tuotemerkki perustettiin 1980-luvun alussa. Samaan aikaan ulkonäöstä tuli erittäin tärkeä asia, ja imagon ja yksilöllisyyden voittokulku alkoi. Tänä aikana kaikkea pidettiin muodikkaana, myös aurinkolaseja. Police hankki itselleen aseman urbaanilla tyylillä, josta muodostui trendi. Aurinkolasit menettivät imagonsa hyödyllisinä jokapäiväisinä tuotteina, ja niistä tuli muoti-ilmiö. Police-aurinkolaseista tuli hyvin miehekäs, melkeinpä narsistinen asuste, jota käytettiin kaikkialla. Police sai lopulta suosiota legendaarisista sinisistä peililinsseistään.
Muut tuotemerkit jäljittelivät yhä uudelleen tätä menestyksekästä tyyliä. Cool ja "oman arvonsa tunteva" tyyli tuotiin menestyksekkäästi myös naisten muodin maailmaan 1990-luvulla. Police-tuotemerkki kehittyi vuosien mittaan persoonalliseksi tuotemerkiksi, mikä auttoi lisäämään tuotevalikoimaan muitakin tuotteita aurinkolasien lisäksi. Police toi markkinoille koruja, kelloja ja hajuvesiä. Kaikki niistä noudattivat tuotemerkin hienoa ja maskuliinista luonnetta. Siksi ei ole ihme, että Police-tuotteita ovat käyttäneet esimerkiksi Bruce Willis, George Clooney ja Antonio Banderas. Viime vuosikymmenen puoltaväliä kohti Policen imago muuttui yhä vahvemmin modernin yksilölliseksi.
Avoimesti maskuliinisesta imagosta on siirrytty lähemmäs avoimempaa ja kaikkea muuta kuin keskinkertaista elämäntyyliä. David Beckham, joka on ollut Police-tuotemerkin edustaja jo usean vuoden ajan, on tämän uuden imagon täydellinen ruumiillistuma. Police on nykyään selvästi monipuolinen lifestyle-tuotemerkki. Se toi jokin aikaa sitten markkinoille miesten ja naisten vaatemallistot, ja on todella vakauttanut asemaansa muotimaailmassa. Police nojaa aikaisempaan menestykseensä ja uskolliseen asiakaskuntaansa, joka tietää, että tuotemerkki pitää heidät ajan tasalla trendeistä, mutta mahdollistaa myös yksilöllisyyden ja joukosta erottuvuuden. Police keskittyy tulevia kampanjoita varten "cool hunting" -periaatteeseen, jossa kadulta etsitään ihmisiä, joilla on erottuva ja uniikki tyylitaju.