Muita aiheita

Reklamaatiot

1. Piilolinssit ja hoitotarvikkeet:

Onko sinulla ongelmia piilolinssiesi kanssa? Tarkistathan ensin, että olet tilannut voimassaolevan piilolinssireseptisi mukaiset linssit oikeilla vahvuuksilla.

Tämän jälkeen ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 0923 – 11 35 08 tai sähköpostitse support@misterspex.fi. Ota valmiiksi esille tilausnumerosi ja piilolinssireseptisi.

Säästä vialliseksi koetut linssipakkaukset ja linssit, sekä laita viallinen linssi linssikoteloon, jossa on nestettä. Tarvitsemme kaikki mahdolliset tiedot tilauksestasi, jotta voimme tehdä reklamaation valmistajalle.

Mikäli reklamaatio hyväksytään, Mister Spex korvaa sinulle uuden tuotteen.

2. Silmä- ja aurinkolasit

On tärkeää, että tarkastat tuotteen huolella kun vastaanotat sen. Asiakkaana velvollisuutesi on tarkistaa, että tuotteet ovat kunnossa kun ne saapuvat. Mikäli tuote on viallinen tai rikki vastaanotettaessa, ole meihin yhteydessä seitsemän päivän sisällä (jos mahdollista) tuotteen saapumisesta, jotta voimme käsitellä mahdollisen reklamaatiosi valmistajan kanssa.

Tuotetakuu

Tarjoamme kahden vuoden tuotetakuun kaikkiin silmä- ja aurinkolaseihimme. Takuu koskee vain valmistusvirheitä, ei käytön mukana tulleita vahinkoja tai kulumista.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme reklamaatioita koskien, joko sähköpostitse support@misterspex.fi tai puhelimitse 0923 – 11 35 08, niin autamme sinua.

Piilolinssejä, silmälaseja ja vahvuuksilla olevia aurinkolaseja koskevissa reklamaatioissa Mister Spexillä on oikeus pyytää nähtäväksi voimassaolevaa reseptiä, josta käy ilmi optikon määräämät tuotteet ja vahvuudet.

10%

Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään

Usein kysyttyäUsein kysyttyäYritystiedotYritystiedot09-2311 350809-2311 3508

Maksutavat

Klarna LogoVISA LogoMastercard LogoS-Pankki LogoDanske Bank LogoAktia LogoNordea Logo

Toimitustavat

posti Logo

Turvallinen ostospaikka

Suomenvarmakauppa Logo