Muita aiheita

30 päivän avoin kauppa

Me Mister Spexillä haluamme sinun olevan tyytyväinen meiltä ostamiisi tuotteisiin! Siksi tarjoamme sinulle 30 päivän avoimen kaupan ja ilmaisen palautuksen kaikille tuotteillemme, mukaan lukien vahvuuksilla olevat silmälasit, aurinkolasit ja alennustuotteet, kunhan ne palautetaan käyttämättöminä alkuperäisessä kunnossa.

Piilolinssit

Piilolinssit on palautettava 30 päivän kuluessa avaamattomassa alkuperäispakkauksessaan. Tarkista pakkauksen (piilolinssipakkauksen) ulkopuolelta, että olet saanut oikean tuotteen ennen laatikon avaamista. Emme hyväksy palautuksena piilolinssipakkauksia, jotka on avattu tai joihin on piirretty tai kirjoitettu.

Piilolinssit katsotaan lääkinnällisiksi tuotteiksi, joten ne ovat kuluttajasuojalain nojalla vapautettu oikeudesta avata pakkaus tuotteen toimivuuden tarkistamiseksi.

Aurinkolasit

Ilmainen palautus on mahdollista 30 päivän sisällä, jos aurinkolasit ovat käyttämättömät alkuperäisessä kunnossa ja palautetaan yhdessä kaikkien alkuperäisten lisävarusteiden, kuten kotelon, puhdistusliinan, todistuksen ja mahdollisen laatikon kanssa sekä alkuperäisten muovilinssien kanssa, jos tilasit aurinkolasit vahvuuksilla.

Voit tietysti avata tilauksesi ja kokeilla aurinkolaseja samalla tavalla kuin kokeilet tuotetta kaupassa. Tuote tarkastetaan huolellisesti palautuskäsittelyn aikana

Silmälasit

Jos saamasi lasit eivät sovi tai ne eivät yksinkertaisesti vastanneet odotuksiasi, sinulla on aina 30 päivän avoin kauppa ja ilmainen palautus, myös vahvuuksilla oleville silmälaseille. Edellytyksenä on kuitenkin, että lasit ovat käyttämättömiä ja palautetaan kaikkine tarvikkeineen.

Jos lasien vahvuudet eivät tunnu hyvältä, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa support@misterspex.fi ennen palautusta, jotta voimme katsoa, voimmeko löytää ratkaisun ongelmaan.

HUOM! Palautuksen hyväksyminen edellyttää seuraavaa:

  • Tuotteiden tulee olla palautettaessa alkuperäisessä kunnossa. Emme ota vastaan palautuksia, jos tuotetta on käytetty, se on rikkoutunut tai vaurioitunut huolimattomuuden tai onnettomuuden seurauksena tai jos et ole noudattanut hoito-ohjeitamme.

  • Tarkista aina tuote huolellisesti vastaanotettuasi tilauksesi. Jos oletuksen vastaisesti saamasi tuote on saapuessaan vaurioitunut tai muuten virheellinen, tulee sinun ottaa yhteyttä asiakaspalveluun 7 päivän kuluessa.

Lue lisää kauppaehdoistamme täältä.

10%

Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään

Usein kysyttyäUsein kysyttyäYritystiedotYritystiedot09-2311 350809-2311 3508

Maksutavat

Klarna LogoVISA LogoMastercard LogoS-Pankki LogoDanske Bank LogoAktia LogoNordea Logo

Toimitustavat

Postnord Logo

Turvallinen ostospaikka

Suomenvarmakauppa Logo