Muita aiheita

Tein virheen tilauksessa – mitä teen?

Teitkö virheen tilauksessa? Ilmoititko virheellisen toimitusosoitteen tai väärät linssit? Ilmoita asiasta Mister Spexin asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti, jotta voimme käsitellä tilausta asianmukaisesti.

Ilmoita nimesi, sukunimesi, toimitusosoitteesi ja tilausnumerosi ja kerro meille, mitkä tiedot meidän tulee muuttaa.

10%

Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään

Usein kysyttyäMister Spex Palvelu ChatPalvelu ChatMister Spex Yhteystiedot Puhelin(+358) 800-412089

Maksutavat

Kuvake Klarna
Kuvake VISA
Kuvake Mastercard
Kuvake S-Pankki
Kuvake Danske Bank
Kuvake Aktia
Kuvake Nordea

Toimitustavat

Kuvake postnord