Muita aiheita

Tein virheen tilauksessa – mitä teen?

Teitkö virheen tilauksessa? Ilmoititko virheellisen toimitusosoitteen tai väärät linssit? Ilmoita asiasta Mister Spexin asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti, jotta voimme käsitellä tilausta asianmukaisesti.

Ilmoita nimesi, sukunimesi, toimitusosoitteesi ja tilausnumerosi ja kerro meille, mitkä tiedot meidän tulee muuttaa.

10%

Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään

Usein kysyttyäMister Spex Palvelu ChatPalvelu ChatMister Spex Yhteystiedot Puhelin(+358) 800-412089

Maksutavat

Klarna LogoVISA LogoMastercard LogoS-Pankki LogoDanske Bank LogoAktia LogoNordea Logo

Toimitustavat

Postnord Logo

Turvallinen ostospaikka

Suomenvarmakauppa Logo