Palautukset

    Saat sähköpostiisi palautusvahvistuksen heti palautuksen käsittelyn jälkeen.

    Ennen palautusta otathan huomioon seuraavat asiat:

    • Uusiin vahvuuksiin saattaa kestää hetki totutella, tottumisaika voi olla jopa kolme viikkoa tai enemmänkin moniteholaseihin totutellessa.

    • Usein kehyksiä täytyy säätää, jotta ne istuvat moitteettomasti.

    • Lisää tietoa 30 päivän palautusoikeudesta löydät täältä.

    Mikäli sinulla on kysyttävää palautukseen liittyen, lue lisätietoa tältä sivulta, tai ole yhteyksissä asiakaspalveluumme, joko sähköpostitse support@misterspex.fi tai puhelimitse 09 – 23 11 35 08.

    1. Tärkeää tietoa palautusta koskien

    • Palautettavan tuotteen täytyy olla alkuperäiskunnossa, alkuperäisessä pakkauksessa sekä palautukseen tulee liittää kaikki lisätarvikkeet, esimerkiksi puhdistusliina tai aitoustodistus.

    • Tuotteen on oltava alkuperäisessä jälleenmyyntikunnossa.

    • Kaikki palautukset tarkastetaan ja takaisinmaksu tapahtuu ainoastaan, mikäli tuote täyttää palautusehdot.

    • Asiakas maksaa palautuskustannukset.

    • Paketoi tuote ja säästä kuitti.

    2. Miten lähetän tuotteen takaisin?

    • Täytä tilausnumero ja palautuksen syy erillisille paperille. On erittäin tärkeää, että nämä löytyvät palautuksen mukana, jotta pystymme varmistamaan että palautus on tulossa juuri sinulta.

    • Aurinkolasien mukana tulee palautusetiketti, jota voit käyttää palautusta tehdessä ja jättää paketin lähimpään toimipisteeseen. Palautusetiketillä lähetettävät tilaukset ovat seurattavissa, joten tiedät aina missä vaiheessa palautuksesi on. Aurinkolasien palauttaminen on ilmaista.

    • Mikäli palautat silmälasit tai piilolinssit, käytäthän alla olevaa palautusosoitetta. Muistathan, että asiakas maksaa palautuskustannukset.

    • Palautusosotteemme on:

      Mister Spex
      PL 9200
      00002 Helsinki
    • Suosittelemme sinua valitsemaan seurantatunnuksellisen paketin Postissa, jotta voit selvittää pakettisi sijainnin mikäli se sattuisi katoamaan postin kuljetuksessa. Mister Spex ei vastaa kuljetusvahingoista eikä palautetuista tuotteista.

    • Kun olemme vastaanottaneet, käsitelleet ja hyväksyneet palautuksesi, saat sähköpostiisi vahvistuksen. Sähköpostiosoite on sama kuin tilausta tehtäessä käytetty osoite.

    Mikäli sinulla on kysyttävää takaisinmaksusta, olethan yhteydessä Klarnaan puhelimitse: 09-425 99 771 tai sähköpostitse tästä.



    Olivatko nämä tiedot hyödyllisiä?


    Muita kysymyksiä?

    Sähköpostiosoite: Yhteystiedot:
    support@misterspex.fi 09-2311 3508

    Uutiskirje

    Pysy päivitettynä uusimmista trendeistä ja tarjouksista. Tilaa uutiskirjeemme ja saat 5 % alekoodin seuraavaa tilaustasi varten.

    Turvallinen osto- ja maksuprosessi

    Käytämme aina suojattua yhteyttä. Valitse sinulle mieluisin maksutapa.

    Turvallinen osto- ja maksuprosessi

    Nopea, turvallinen ja halpa!

    Ilmaiset toimituskulut aina yli 49 € tilauksista.

    Seuraa Mister Spexiä

    Inpiroidu, tutustu uusimpiin trendeihin ja saa vinkkejä tai apua.


    * Myymälän normaalin kehyshinnan ja suositellun jälleenmyyntihinnan summa (RRP) kahdelle heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustetulle muoviselle yksiteholinssille (taitekerroin 1.5) joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

    ** Kaikissa kehyksissä on kaksi heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustettua muovista yksiteholinssiä (taitekerroin 1.5), joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

    Yliviivatut hinnat ilman suositeltua jälleenmyyntihintaa ovat Mister Spexin normaalihintoja.

    Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään

    Usein kysyttyäYritystiedot09-2311 3508

    Maksutavat

    Klarna LogoVISA LogoMastercard LogoS-Pankki LogoDanske Bank LogoAktia LogoNordea Logo

    Toimitustavat

    posti Logo

    Turvallinen ostospaikka

    Suomenvarmakauppa Logo