Muita aiheita

Palautukset & hyvitykset

30 päivän palautusoikeus

Takaamme 30 päivän palautusoikeuden kaikille tuotteille, myös voimakkuuksilla valmistetuille silmälaseille. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen/tuotteisiin tai ne eivät vastaa odotuksiasi, sinulla on vastaanottamisesta lähtien 30 päivän palautusoikeus. Maksamme takaisin tuotteiden kokonaishinnan. Täydelliset tiedot ovat käyttöehdoissamme.

Huomaa: 30 päivän palautusoikeus ei päde piilolinsseihin ja tarvikkeisiin, jotka on avattu.

Voinko palauttaa silmälasit ja aurinkolasit, jotka ovat jo voimakkuuksilla varustetut?

Hyväksymme tietenkin myös palautetut linsseillä varustetut kehykset 30 päivän palautusoikeudella.

Ohjeita moniteholinssien osalta: Koska useimpien henkilöiden tulee kokemustemme perusteella tottua moniteholinsseihin ja se saattaa kestää hetken aikaa, ota ongelmissa yhteyttä asiakaspalveluumme ennen kuin palautat ne.

Palautukset

Saat sähköpostiisi palautusvahvistuksen heti palautuksen käsittelyn jälkeen.

Ennen palautusta otathan huomioon seuraavat asiat:

  • Uusiin vahvuuksiin saattaa kestää hetki totutella, tottumisaika voi olla jopa kolme viikkoa tai enemmänkin moniteholaseihin totutellessa.

  • Usein kehyksiä täytyy säätää, jotta ne istuvat moitteettomasti.

  • Lisää tietoa 30 päivän palautusoikeudesta löydät täältä.

Mikäli sinulla on kysyttävää palautukseen liittyen, lue lisätietoa tältä sivulta, tai ole yhteyksissä asiakaspalveluumme, joko sähköpostitse support@misterspex.fi tai puhelimitse 09 – 23 11 35 08.

1. Tärkeää tietoa palautusta koskien

  • Palautettavan tuotteen täytyy olla alkuperäiskunnossa, alkuperäisessä pakkauksessa sekä palautukseen tulee liittää kaikki lisätarvikkeet, esimerkiksi puhdistusliina tai aitoustodistus.

  • Tuotteen on oltava alkuperäisessä jälleenmyyntikunnossa.

  • Kaikki palautukset tarkastetaan ja takaisinmaksu tapahtuu ainoastaan, mikäli tuote täyttää palautusehdot.

  • Asiakas maksaa palautuskustannukset.

  • Paketoi tuote ja säästä kuitti.

2. Haluatko palauttaa tuotteen?

Kirjaudu sisään Mister Spex -tilillesi rekisteröidäksesi palautuksesi

Jos tilasit vieraana, voit rekisteröidä palautuksesi klikkaamalla alla olevaa painiketta. Pidä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi valmiina.

Palauta ja tilaa hiotut lasit.

Haluatko tilata hiotut linssit kehyksille tai aurinkolaseille olemassa olevasta tilauksesta?

Tämä on mahdollista, jos palautat kehyksen 10 päivän sisällä, alkuperäisessä kunnossa, ja jos kehys on yhä varastossa.

Noudata yllä olevia ohjeita rekisteröidäksesi palautuksesi verkossa ja tilataksesi uudet lasit vahvuuksillasi.

Heti kun olemme vastaanottaneet, käsitelleet ja hyväksyneet palautuksesi, lähetämme palautusvahvistuksen tilausta tehdessäsi antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Alta näet muut palautusohjeet.

3. Miten lähetän tuotteen takaisin?

  • Täytä tilausnumero ja palautuksen syy erillisille paperille. On erittäin tärkeää, että nämä löytyvät palautuksen mukana, jotta pystymme varmistamaan että palautus on tulossa juuri sinulta.

  • Aurinkolasien mukana tulee palautusetiketti, jota voit käyttää palautusta tehdessä ja jättää paketin lähimpään toimipisteeseen. Palautusetiketillä lähetettävät tilaukset ovat seurattavissa, joten tiedät aina missä vaiheessa palautuksesi on. Aurinkolasien palauttaminen on ilmaista.

  • Mikäli palautat silmälasit tai piilolinssit, käytäthän alla olevaa palautusosoitetta. Muistathan, että asiakas maksaa palautuskustannukset.

  • Palautusosotteemme on: Mister Spex PL 9200 00002 Helsinki

  • Suosittelemme sinua valitsemaan seurantatunnuksellisen paketin Postissa, jotta voit selvittää pakettisi sijainnin mikäli se sattuisi katoamaan postin kuljetuksessa. Mister Spex ei vastaa kuljetusvahingoista eikä palautetuista tuotteista.

  • Kun olemme vastaanottaneet, käsitelleet ja hyväksyneet palautuksesi, saat sähköpostiisi vahvistuksen. Sähköpostiosoite on sama kuin tilausta tehtäessä käytetty osoite.

Mikäli sinulla on kysyttävää takaisinmaksusta, olethan yhteydessä Klarnaan puhelimitse: 09-425 99 771 tai sähköpostitse tästä.

Hyvitykset

1. Miten saan rahani takaisin?

Palautamme rahat samalla maksutavalla, jota käytettiin alkuperäisessä maksutapahtumassa.

2. Milloin saan rahani takaisin?

• Mikäli maksutapa on “Lasku (ei maksettu)“, poistamme laskun Klarnan palvelussa.

• Mikäli maksutapa on “Lasku (maksettu)” on Klarna sinuun yhteydessä takaisinmaksua koskien. Takaisinmaksu tapahtuu 10 pankkipäivän sisällä.

• Mikäli maksutapa on “korttimaksu”, saat rahasi takaisin 3-5 pankkipäivän sisällä samalle tilille mistä maksu suoritettiin.

Mikäli sinulla on kysyttävää takaisinmaksusta, olethan yhteydessä Klarnaan 09-425 99 771 tai sähköpostitse tästä.

Reklamaatiot

1. Piilolinssit ja hoitotarvikkeet:

Onko sinulla ongelmia piilolinssiesi kanssa? Tarkistathan ensin, että olet tilannut voimassaolevan piilolinssireseptisi mukaiset linssit oikeilla vahvuuksilla.

Tämän jälkeen ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 0923 – 11 35 08 tai sähköpostitse support@misterspex.fi. Ota valmiiksi esille tilausnumerosi ja piilolinssireseptisi.

Säästä vialliseksi koetut linssipakkaukset ja linssit, sekä laita viallinen linssi linssikoteloon, jossa on nestettä. Tarvitsemme kaikki mahdolliset tiedot tilauksestasi, jotta voimme tehdä reklamaation valmistajalle.

Mikäli reklamaatio hyväksytään, Mister Spex korvaa sinulle uuden tuotteen.

2. Silmä- ja aurinkolasit

On tärkeää, että tarkastat tuotteen huolella kun vastaanotat sen. Asiakkaana velvollisuutesi on tarkistaa, että tuotteet ovat kunnossa kun ne saapuvat. Mikäli tuote on viallinen tai rikki vastaanotettaessa, ole meihin yhteydessä seitsemän päivän sisällä (jos mahdollista) tuotteen saapumisesta, jotta voimme käsitellä mahdollisen reklamaatiosi valmistajan kanssa.

Tuotetakuu Tarjoamme kahden vuoden tuotetakuun kaikkiin silmä- ja aurinkolaseihimme. Takuu koskee vain valmistusvirheitä, ei käytön mukana tulleita vahinkoja tai kulumista.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme reklamaatioita koskien, joko sähköpostitse support@misterspex.fi tai puhelimitse 0923 – 11 35 08, niin autamme sinua.

Piilolinssejä, silmälaseja ja vahvuuksilla olevia aurinkolaseja koskevissa reklamaatioissa Mister Spexillä on oikeus pyytää nähtäväksi voimassaolevaa reseptiä, josta käy ilmi optikon määräämät tuotteet ja vahvuudet.

Tein virheen tilauksessa – mitä teen?

Teitkö virheen tilauksessa? Ilmoititko virheellisen toimitusosoitteen tai väärät linssit? Ilmoita asiasta Mister Spexin asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti, jotta voimme käsitellä tilausta asianmukaisesti.

Ilmoita nimesi, sukunimesi, toimitusosoitteesi ja tilausnumerosi ja kerro meille, mitkä tiedot meidän tulee muuttaa.

Peruuta tilaus

Voit perua tilauksesi niin kauan, kuin sitä ei ole vielä lähetetty.

Koko tilauksen peruminen

Kirjaudu asiakastilillesi ja valitse tilauskatsauksesta tilaus tai tuote, jonka haluat perua. Jo maksetun summan hyvitys tapahtuu samalla maksutavalla, jota käytit tilauksen maksamiseen. Hyvitys kestää maksutavasta riippuen 7–10 päivää.

Yksittäisen tuotteen peruminen

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme vain, jos haluat perua ainoastaan yhden tuotteen useampia tuotteita sisältävästä tilauksesta. Pidä tilausnumerosi saatavilla, jotta voimme kohdistaa pyyntösi heti oikeaan tilaukseen. Jos haluat perua koko tilauksen, tee se yksinkertaisesti asiakastilisi tilauskatsauksen kautta.

Huomaathan, että juuri tehdyn tilauksen kohdalla saattaa kulua muutama minuutti, ennen kuin peruutuslinkki on nähtävillä tilauskatsauksessa.

10%

Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään

Usein kysyttyäUsein kysyttyäYritystiedotYritystiedot09-2311 350809-2311 3508

Maksutavat

Klarna LogoVISA LogoMastercard LogoS-Pankki LogoDanske Bank LogoAktia LogoNordea Logo

Toimitustavat

posti Logo

Turvallinen ostospaikka

Suomenvarmakauppa Logo