Palautukset & hyvitykset

30 päivän palautusoikeus

Takaamme 30 päivän palautusoikeuden kaikille tuotteille, myös voimakkuuksilla valmistetuille silmälaseille. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen/tuotteisiin tai ne eivät vastaa odotuksiasi, sinulle on vastaanottamisesta lähtien 30 päivän palautusoikeus. Maksamme takaisin tuotteiden kokonaishinnan. Täydelliset tiedot ovat käyttöehdoissamme.

Huomaa: 30 päivän palautusoikeus ei päde piilolinsseihin ja tarvikkeisiin, jotka on avattu (esim. piilolinssien läpipainopakkaus)

Voinko palauttaa silmälasit ja aurinkolasit, jotka ovat jo voimakkuuksilla varustetut?

Hyväksymme tietenkin myös palautetut linsseillä varustetut kehykset 30 päivän palautusoikeudella.

Ohjeita moniteholinssien osalta: Koska useimpien henkilöiden tulee kokemustemme perusteella tottua moniteholinsseihin ja se saattaa kestää hetken aikaa, ota ongelmissa yhteyttä asiakaspalveluumme ennen kuin palautat ne.

Palautukset

    Saat sähköpostiisi palautusvahvistuksen heti palautuksen käsittelyn jälkeen.

    Ennen palautusta otathan huomioon seuraavat asiat:

    • Uusiin vahvuuksiin saattaa kestää hetki totutella, tottumisaika voi olla jopa kolme viikkoa tai enemmänkin moniteholaseihin totutellessa.

    • Usein kehyksiä täytyy säätää, jotta ne istuvat moitteettomasti.

    • Lisää tietoa 30 päivän palautusoikeudesta löydät täältä.

    Mikäli sinulla on kysyttävää palautukseen liittyen, lue lisätietoa tältä sivulta, tai ole yhteyksissä asiakaspalveluumme, joko sähköpostitse support@misterspex.fi tai puhelimitse 09 – 23 11 35 08.

    1. Tärkeää tietoa palautusta koskien

    • Palautettavan tuotteen täytyy olla alkuperäiskunnossa, alkuperäisessä pakkauksessa sekä palautukseen tulee liittää kaikki lisätarvikkeet, esimerkiksi puhdistusliina tai aitoustodistus.

    • Tuotteen on oltava alkuperäisessä jälleenmyyntikunnossa.

    • Kaikki palautukset tarkastetaan ja takaisinmaksu tapahtuu ainoastaan, mikäli tuote täyttää palautusehdot.

    • Asiakas maksaa palautuskustannukset.

    • Paketoi tuote ja säästä kuitti.

    2. Miten lähetän tuotteen takaisin?

    • Täytä tilausnumero ja palautuksen syy erillisille paperille. On erittäin tärkeää, että nämä löytyvät palautuksen mukana, jotta pystymme varmistamaan että palautus on tulossa juuri sinulta.

    • Aurinkolasien mukana tulee palautusetiketti, jota voit käyttää palautusta tehdessä ja jättää paketin lähimpään toimipisteeseen. Palautusetiketillä lähetettävät tilaukset ovat seurattavissa, joten tiedät aina missä vaiheessa palautuksesi on. Aurinkolasien palauttaminen on ilmaista.

    • Mikäli palautat silmälasit tai piilolinssit, käytäthän alla olevaa palautusosoitetta. Muistathan, että asiakas maksaa palautuskustannukset.

    • Palautusosotteemme on:

      Mister Spex
      PL 9200
      00002 Helsinki
    • Suosittelemme sinua valitsemaan seurantatunnuksellisen paketin Postissa, jotta voit selvittää pakettisi sijainnin mikäli se sattuisi katoamaan postin kuljetuksessa. Mister Spex ei vastaa kuljetusvahingoista eikä palautetuista tuotteista.

    • Kun olemme vastaanottaneet, käsitelleet ja hyväksyneet palautuksesi, saat sähköpostiisi vahvistuksen. Sähköpostiosoite on sama kuin tilausta tehtäessä käytetty osoite.

    Mikäli sinulla on kysyttävää takaisinmaksusta, olethan yhteydessä Klarnaan puhelimitse: 09-425 99 771 tai sähköpostitse tästä.


    Hyvitykset

    1. Miten saan rahani takaisin?

    Palautamme rahat samalla maksutavalla, jota käytettiin alkuperäisessä maksutapahtumassa.

    2. Milloin saan rahani takaisin?

    • Mikäli maksutapa on “Lasku (ei maksettu)“, poistamme laskun Klarnan palvelussa.

    • Mikäli maksutapa on “Lasku (maksettu)” on Klarna sinuun yhteydessä takaisinmaksua koskien. Takaisinmaksu tapahtuu 10 pankkipäivän sisällä.

    • Mikäli maksutapa on “korttimaksu”, saat rahasi takaisin 3-5 pankkipäivän sisällä samalle tilille mistä maksu suoritettiin.

    Mikäli sinulla on kysyttävää takaisinmaksusta, olethan yhteydessä Klarnaan 09-425 99 771 tai sähköpostitse tästä.

    Reklamaatiot


    1. Piilolinssit ja hoitotarvikkeet:

    Onko sinulla ongelmia piilolinssiesi kanssa? Tarkistathan ensin, että olet tilannut voimassaolevan piilolinssireseptisi mukaiset linssit oikeilla vahvuuksilla.

    Tämän jälkeen ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 0923 – 11 35 08 tai sähköpostitse support@misterspex.fi. Ota valmiiksi esille tilausnumerosi ja piilolinssireseptisi.

    Säästä vialliseksi koetut linssipakkaukset ja linssit, sekä laita viallinen linssi linssikoteloon, jossa on nestettä. Tarvitsemme kaikki mahdolliset tiedot tilauksestasi, jotta voimme tehdä reklamaation valmistajalle.

    Mikäli reklamaatio hyväksytään, Mister Spex korvaa sinulle uuden tuotteen.

    2. Silmä- ja aurinkolasit

    On tärkeää, että tarkastat tuotteen huolella kun vastaanotat sen. Asiakkaana velvollisuutesi on tarkistaa, että tuotteet ovat kunnossa kun ne saapuvat. Mikäli tuote on viallinen tai rikki vastaanotettaessa, ole meihin yhteydessä seitsemän päivän sisällä (jos mahdollista) tuotteen saapumisesta, jotta voimme käsitellä mahdollisen reklamaatiosi valmistajan kanssa.

    Tuotetakuu

    Tarjoamme kahden vuoden tuotetakuun kaikkiin silmä- ja aurinkolaseihimme. Takuu koskee vain valmistusvirheitä, ei käytön mukana tulleita vahinkoja tai kulumista.

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme reklamaatioita koskien, joko sähköpostitse support@misterspex.fi tai puhelimitse 0923 – 11 35 08, niin autamme sinua.

    Piilolinssejä, silmälaseja ja vahvuuksilla olevia aurinkolaseja koskevissa reklamaatioissa Mister Spexillä on oikeus pyytää nähtäväksi voimassaolevaa reseptiä, josta käy ilmi optikon määräämät tuotteet ja vahvuudet.

    Tein virheen tilauksessa – mitä teen?

    Teitkö virheen tilauksessa? Ilmoititko virheellisen toimitusosoitteen tai väärät linssit? Ilmoita asiasta Mister Spexin asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti, jotta voimme käsitellä tilausta asianmukaisesti.

    Ilmoita nimesi, sukunimesi, toimitusosoitteesi ja tilausnumerosi ja kerro meille, mitkä tiedot meidän tulee muuttaa.

    Peruuta tilaus

    Jos tilaamiasi tuotteita ei ole vielä lähetetty, voimme peruuttaa tuotteita koko tilauksestasi. Jos pyyntösi koskee tätä asiaa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Vastaamme mielellämme pyyntöösi ja palautamme mahdollisuuksien mukaan maksusi. Maksut palautetaan aina alkuperäistä maksutapaa käyttämällä.

    Muita kysymyksiä?

    Sähköpostiosoite:
    support@misterspex.fi
    Yhteystiedot:
    09-2311 3508

    Uutiskirje

    Pysy päivitettynä uusimmista trendeistä ja tarjouksista. Tilaa uutiskirjeemme ja saat 5 % alekoodin seuraavaa tilaustasi varten.

    Turvallinen osto- ja maksuprosessi

    Käytämme aina suojattua yhteyttä. Valitse sinulle mieluisin maksutapa.

    Turvallinen osto- ja maksuprosessi

    Nopea, turvallinen ja halpa!

    Ilmaiset toimituskulut aina yli 49 € tilauksista.

    Seuraa Mister Spexiä

    Inpiroidu, tutustu uusimpiin trendeihin ja saa vinkkejä tai apua.


    * Myymälän normaalin kehyshinnan ja suositellun jälleenmyyntihinnan summa (RRP) kahdelle heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustetulle muoviselle yksiteholinssille (taitekerroin 1.5) joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

    ** Kaikissa kehyksissä on kaksi heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustettua muovista yksiteholinssiä (taitekerroin 1.5), joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

    Yliviivatut hinnat ilman suositeltua jälleenmyyntihintaa ovat Mister Spexin normaalihintoja.

    Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään

    Usein kysyttyäUsein kysyttyäYritystiedotYritystiedot09-2311 350809-2311 3508

    Maksutavat

    Klarna LogoVISA LogoMastercard LogoS-Pankki LogoDanske Bank LogoAktia LogoNordea Logo

    Toimitustavat

    posti Logo

    Turvallinen ostospaikka

    Suomenvarmakauppa Logo