Käytämme evästeitä, jotta pystymme tarjoamaan sinulle parasta mahdollista palvelua sekä sujuvan selailukokemuksen. Jos jatkat nettisivujemme käyttöä, annat meille valtuudet Käytämme evästeitä.
Gucci
  • Käytetty suodatin

  • Tuotemerkki Gucci
Poista kaikki suodattimet

Käytä suodattimiamme

Suodatintoimintojamme käyttävät asiakkaat löytävät 80 % todennäköisemmin omiin tarpeisiinsa sopivat silmälasit.

Silmälasit

Pään leveys

  • Keskikokoinen
  • Suuri
  • Määritä mittaukset

Muoto

Tyyppi

Kasvot

Ominaisuudet

Tuotemerkki

Kehyksen väri

Linssin väri

Materiaali

Hinta, €

Virtuell Anprobieren

Probieren Sie die Brille virtuell auf Ihrem Gesicht.

tuotetta

(343)

Gucci Mister Spexistä

Italialainen Gucci on puhtaan ylellisyyden ja elegantin glamourin perikuva. Se on laajalti tunnettu tuotemerkki myös niiden keskuudessa, jotka eivät seuraa muotia ja trendejä. Gucci on todellinen kulttibrändi. Yrityksen tunnus voidaan tulkita kahdella tavalla: yhtäältä perustaja Guccio Guccin nimikirjaimina, jotka on tulkittu uudelleen vuosien saatossa ja toisaalta suitsia, solkea ja jalustimena esittävänä, usein metallisena kuvana, joka viittaa yrityksen satula-alkuperään.

Guccin ajaton kauneus ja tyylikkyys ovat aina kiehtoneet maailman suurimpia tähtiä, joiden ansiosta tuotemerkki on noussut suosioon. Tällaisia tähtiä ovat muun muassa Peter Sellers, Samuel Beckett, Liz Taylor ja Jackie Kennedy. Viimeiseksi mainittu käytti Guccin olkalaukkua, joka on yhä haluttu tuote ja kantaa nimeä "Jackie O". Gucci suunnitteli 1960-luvulla ylellisen kukallisen silkkihuivin Grace Kellylle. Se on edelleen yhtä ajankohtainen.

Guccin suosio kasvoi nopeasti: 1970-luvulla muotitalo laajensi Itä-Aasiaan ja 1990-luvun alkupuolella muodin mestari Tom Ford siirtyi yrityksen luovaksi johtajaksi antaen Guccin klassiselle tyylille hitusen glamouria ja provokaatiota. Yleisesti ottaen Gucciin yhdistetään herkkä seksikkyys. Innovatiivisen ja toisinaan rohkean muodin ja laadukkaan italialaisen valmistuksen yhdistelmä on tehnyt Guccista ainutlaatuisen muotitalon siitä lähtien, kun Guccio Gucci avasi pienen nahkatuotteiden liikkeensä Firenzessä vuonna 1921. Vuonna 2007 eräs tutkimus nimesi Guccin maailman suosituimmaksi luksusmerkiksi. Yritys kiittää varmasti suurelta osin pääsuunnittelijaansa Frida Gianninia tästä kunnianosoituksesta. Hän on säilyttänyt muotitalon perinnön uskomattomalla tavalla, mutta samalla uudistanut sitä. Lisäksi hän on lisännyt ripauksen huoletonta nuorekkuutta, leikkisää ylellisyyttä ja itsevarmaa naisellisuutta. Hän suhtautuu myös yrityksen sosiaaliseen vastuuseen äärimmäisen vakavasti, ja tekee yhteistyötä UNICEFin ja naisiin kohdistuvan väkivallan torjumiseen keskittyvän säätiön kanssa.


* Myymälän normaalin kehyshinnan ja suositellun jälleenmyyntihinnan summa (RRP) kahdelle heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustetulle muoviselle yksiteholinssille (taitekerroin 1.5) joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

** Kaikissa kehyksissä on kaksi heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustettua muovista yksiteholinssiä (taitekerroin 1.5), joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

Yliviivatut hinnat ilman suositeltua jälleenmyyntihintaa ovat Mister Spexin normaalihintoja.