Käytämme evästeitä, jotta pystymme tarjoamaan sinulle parasta mahdollista palvelua sekä sujuvan selailukokemuksen. Jos jatkat nettisivujemme käyttöä, annat meille valtuudet Käytämme evästeitä.
  • Käytetty suodatin

  • Tuotemerkki Joop
Poista kaikki suodattimet

Käytä suodattimiamme

Suodatintoimintojamme käyttävät asiakkaat löytävät 80 % todennäköisemmin omiin tarpeisiinsa sopivat silmälasit.

Silmälasit

Pään leveys

  • Pieni
  • Keskikokoinen
  • Suuri
  • Määritä mittaukset

Muoto

Tyyppi

Kasvot

Ominaisuudet

Tuotemerkki

Kehyksen väri

Linssin väri

Materiaali

Hinta, €

Virtuell Anprobieren

Probieren Sie die Brille virtuell auf Ihrem Gesicht.


JOOP!

JOOP! on saksassa perustettu kansainvälinen design-tuotemerkki, jolle on ominaista moderni ja edistysmielinen look. Brändi kulkee omia teitään yhdistämällä seksikkyyttä ja raikkautta ja hylkäämällä totuttuja kaavoja ja rajoitteita. JOOP! tarjoaa kaikenkattavan elämäntyylin itsevarmoille ja persoonallisille naisille ja miehille, jotka suhtautuvat intohimoisesti muotiin ja designiin. JOOP! on HOLY FASHION GROUP -yrityksen yksityisomistuksessa oleva yritys. HOLY FASHION GROUP on yksi merkittävimmistä kansainvälisistä muoti- ja lifestyle-yrityksistä.

JOOP! Vuoden -silmälasimallisto syksy/talvi 2017

Uusi JOOP!-silmälasimallisto keskittyy jälleen kerran erittäin polttavaan aiheeseen, väriin. Nykyistä silmälasimuotia täydellisesti edustavat tyylikkäät muodot kohtaavat uudet "värikoodit". Moniväriset, mutta eivät tunkeilevat, värikkäät, mutta eivät hallitsevat. Pehmeät värit ja silkkinen kiilto yhdistettynä intensiivisiin sävyihin, joita voidaan yhdistää trendikkäimpiin ja muodikkaimpiin asuihin.

JOOP! Aurinkolasit 2016/2017

Aurinkolasit ovat ehdottomasti suosituin kesäasuste. Tulevalla sesongilla kuuminta huutoa ovat peililinssit, neonvärit ja läpikuultavat tyylit. Miesten ja naisten JOOP!-aurinkolasimallisto sisältää moderneja tulkintoja sekä klassisia malleja, joissa näkyy tuotemerkin omaleimainen tyyli.


Wolfgang Joopin ura ja JOOP!-tuotemerkin tarina alkoi vuonna 1978, jolloin muotisuunnittelija toi markkinoille menestyksekkään ensimmäisen mallistonsa. Hänen ensimmäiset valmisvaatemallistonsa miehille ja naisille olivat jo markkinoilla, kun JOOP! perustettiin vuonna 1987. Wolfgangin helposti tunnistettava tyyli oli jo muodostunut ja hän antoi oman nimensä tunnetulle JOOP!-tuotemerkille. Brändi on suunnattu itsevarmalle ja persoonalliselle naiselle ja miehelle, ja se näkyy selvästi vielä tänäkin päivänä.

Menestyksekkäiden muotimallistojen myötä tuotevalikoima on laajentunut yhä enemmän vuosien mittaan. "Femme"-hajuvesi oli Saksan myydyin tuoksu vuonna 1987. Nykyään JOOP!-tuotemerkin alla myydään jalkineita, kelloja, koruja, muotiasusteita ja sisustustavaraa. Muotisuunnittelija siirtyi itse yrityksensä johdosta vuonna 2001 ja piti luovan tauon ennen kuin hän palasi näyttävästi muotilavalle Wunderkind-tuotemerkillä.

Nykyään JOOP!-tuotemerkkiä markkinoi Holy Fashion Group, ja mallistoista vastaavat muotisuunnittelijat Marc Biggeman ja Stefanie Grosse. Tuotemerkin valikoima sisältää naisten ja miesten muotia, asusteita (laukkuja, jalkineita, nahkatuotteita, silmälaseja), kelloja, koruja ja alusvaatteita, sekä kodintekstiilejä, vuodevaatteita ja jopa huonekaluja. JOOP!-tuotemerkki edustaa perinteistä suureellisuutta, glamouria ja huippulaatuista seksikkyyttä. Se on suunnattu muotiin, designiin ja urbaaniin elämäntyyliin intohimoisesti suhtautuville naisille ja miehille. JOOP!-tuotemerkin ja Berliinin välinen läheinen suhde näkyy selvästi tuotemerkin kosmopoliittisessa asenteessa ja heijastaa täydellisesti sen saksalaisia juuria.

Wolfgang Joopin tytär Jette Joop markkinoi myös alun perin tuotteita JOOP!-tuotemerkin alla. Menestyksekäs muotisuunnittelija valmistaa ja jakelee nykyään tuotteita oman Jette GmbH -tuotemerkkinsä alla.


* Myymälän normaalin kehyshinnan ja suositellun jälleenmyyntihinnan summa (RRP) kahdelle heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustetulle muoviselle yksiteholinssille (taitekerroin 1.5) joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

** Kaikissa kehyksissä on kaksi heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustettua muovista yksiteholinssiä (taitekerroin 1.5), joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

Yliviivatut hinnat ilman suositeltua jälleenmyyntihintaa ovat Mister Spexin normaalihintoja.