Käytämme evästeitä, jotta pystymme tarjoamaan sinulle parasta mahdollista palvelua sekä sujuvan selailukokemuksen. Jos jatkat nettisivujemme käyttöä, annat meille valtuudet Käytämme evästeitä.
Carrera

Kehittynyt muotoilu ja mukavuutta tukevat ominaisuudet. Yli 50-vuoden Carreran historiassa, nämä arvot tulevat esiin silmä- ja aurinkolasien kehityksessä.

Carrera
  • Käytetty suodatin

  • Tuotemerkki Carrera
Poista kaikki suodattimet

Käytä suodattimiamme

Suodatintoimintojamme käyttävät asiakkaat löytävät 80 % todennäköisemmin omiin tarpeisiinsa sopivat silmälasit.

Silmälasit

Pään leveys

  • Pieni
  • Keskikokoinen
  • Suuri
  • Määritä mittaukset

Muoto

Tyyppi

Kasvot

Ominaisuudet

Tuotemerkki

Kehyksen väri

Linssin väri

Materiaali

Hinta, €

Virtuell Anprobieren

Probieren Sie die Brille virtuell auf Ihrem Gesicht.

tuotetta

(190)

Carrera Mister Spexistä

Nopea, nopeampi, nopein ja aina askeleen edellä. Carrera on vielä 50 vuoden jälkeenkin muodin etunenässä. Jopa tuotemerkin nimi viittaa sen urheilulliseen luonteeseen ja kilpa-autoiluperinteeseen. Carrera Panamericana oli Meksikossa järjestettävä pahamaineinen autokilpailu. Se pidettiin yleisillä teillä ja kilpailu järjestettiin viimeisen kerran vuonna 1954 vammojen ja kuolemantapausten suuren määrän takia. Carrera perustettiin kaksi vuotta myöhemmin vuonna 1956, ja se on yhä tänäänkin tiiviissä yhteydessä kansainväliseen moottoriurheiluun.

Tuotemerkin iskulause "aurinkolaseja kilpa-ajoon vuodesta 1956 alkaen" ei viittaa vain nopeisiin autoihin ja moottoripyöriin. Carrera on kaikkialla, missä on nopeutta ja jännitystä. Kun Ranskan ympäriajon mestaripyöräilijät taistelevat voitosta Pyreneillä Col du Tourmalet'lla ja joka tammikuu Kitzbühelissä, hengenvaarallisessa Streifin syöksylaskurinteessä. Carreran fokusalueina ovat alusta alkaen olleet teknologia, turvallisuus, innovaatio ja ennen kaikkea design. Se suunnitteli aluksi aurinkolaseja hiihtäjille ja sitten kypäriä ja suojavarusteita, jotka tarjoavat parasta mahdollista muotoilua, käyttömukavuutta ja turvallisuutta. Tuotevalikoima kasvoi silmälasimallistolla 1970-luvulla, mikä lisäsi tuotemerkin tunnettuutta urheilupiirien ulkopuolella. Brändi on saapunut muotimaailmaan ja varmistanut paikkansa teknologian ja designin täydellisellä yhdistelmällä. 1980-luvulle mennessä Carreran aurinkolasit olivat saavuttaneet maailmanlaajuisen kulttistatuksen, ja ne olivat tuttu näky sekä muotilavoilla että maailman pääkaduilla.

Vuonna 1996 tuotemerkin osti italialainen silmälasien luksusmerkki Safilo. Siksi Carreran fokuksena on edelleen sen premium-maineen kehittäminen. Tuotemallisto sisältää nyt myös laadukkaita reseptisilmälaseja. Suunnittelijat ovat pysyneet uskollisina Carreran innovatiiviselle muotokielelle ja korkeimman laadun missiolle tähän päivään saakka jatkaen tuotemerkin voittokulkua intohimolla ja menestyksellä. Asiakkaat tietävät käyttävänsä Carreraa, eikä ole ihme, että Carrera-aurinkolaseja käyttävät niin urheilijat ympäri maailman kuin Rihannan ja Christina Aguileran kaltaiset supertähdetkin.


* Myymälän normaalin kehyshinnan ja suositellun jälleenmyyntihinnan summa (RRP) kahdelle heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustetulle muoviselle yksiteholinssille (taitekerroin 1.5) joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

** Kaikissa kehyksissä on kaksi heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustettua muovista yksiteholinssiä (taitekerroin 1.5), joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

Yliviivatut hinnat ilman suositeltua jälleenmyyntihintaa ovat Mister Spexin normaalihintoja.