Käytämme evästeitä, jotta pystymme tarjoamaan sinulle parasta mahdollista palvelua sekä sujuvan selailukokemuksen. Jos jatkat nettisivujemme käyttöä, annat meille valtuudet Käytämme evästeitä.
Guess
  • Käytetty suodatin

  • Tuotemerkki Guess
Poista kaikki suodattimet

Käytä suodattimiamme

Suodatintoimintojamme käyttävät asiakkaat löytävät 80 % todennäköisemmin omiin tarpeisiinsa sopivat silmälasit.

Silmälasit

Pään leveys

  • Pieni
  • Keskikokoinen
  • Suuri
  • Määritä mittaukset

Muoto

Tyyppi

Kasvot

Ominaisuudet

Tuotemerkki

Kehyksen väri

Linssin väri

Materiaali

Hinta, €

Virtuell Anprobieren

Probieren Sie die Brille virtuell auf Ihrem Gesicht.

tuotetta

(78)

Guess Mister Spexin verkkokaupasta

Marseillelaiset veljekset Georges, Armand, Paul ja Maurice Marcianoin matkustivat mahdollisuuksien maahan löytääkseen oman onnensa Kalifornian auringon alta omalla Guess-muotimerkillään. Tuotemerkki perustettiin vuonna 1981 ja se on nykyisellään yksi maailman menestyksekkäimmistä muotiyrityksistä, joten veljekset todellakin onnistuivat tavoitteessaan. Guess-myymälöitä on nykyään Yhdysvalloissa ja Kanadassa, mutta tuotemerkillä on edustusta ympäri maailman ja myymälöitä myös Etelä-Afrikassa, Euroopassa, Filippiineillä, Kiinassa, Perussa ja Brasiliassa.

Tuotemerkin todellinen läpimurto oli kireät "Marylin"-farkut. Niiden ansiosta Guess varmisti paikkansa yhtenä maailman johtavina farkkumerkkeinä – tosin alku oli hankala, koska tavaratalot suhtautuivat varauksella erikoisiin naisten farkkuihin. Onneksi Bloomingdale's tilasi kaksi tusinaa, jotka myytiin nopeasti loppuun.

Guess niitti mainetta erottuvilla farkuillaan. Muotimerkki onnistui tekemään läpimurron mustavalkoisella mainoskampanjallaan, jossa komeilivat vielä tuolloin suhteellisen tuntemattomat mallit Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta ja Eva Herzigova. Sen lisäksi, että farkut näyttivät upeilta mallien päällä, mallit nousivat kuuluisuuteen kampanjan siivillä. Mainoskampanjat voittivat useita Clio Awards -palkintoja, jotka kuuluvat maineikkaimpiin mainos- ja design-palkintoihin.

Guess suunnittelee naisten muodin lisäksi erillisiä mallistoja miehille ja lapsille. Vaatteiden lisäksi muotimerkki tarjoaa laajan valikoiman laukkuja, asusteita, hajuvesiä, koruja ja silmälaseja. Guess käyttää tuotteidensa valmistuksessa vain erittäin laadukkaita kankaita ja materiaaleja, joista luodaan verraton ja klassinen tyyli. Mister Spexissä voit tutustua Guess-silmälasien tuotekuviin eri kuvakulmista. Tämä auttaa tekemään parhaan valinnan. Silmälasimallistossa yhdistyvät eleganssi ja ajaton design luoden vastustamattoman yhdistelmän, joka tuo silmillesi iloa.


* Myymälän normaalin kehyshinnan ja suositellun jälleenmyyntihinnan summa (RRP) kahdelle heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustetulle muoviselle yksiteholinssille (taitekerroin 1.5) joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

** Kaikissa kehyksissä on kaksi heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustettua muovista yksiteholinssiä (taitekerroin 1.5), joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

Yliviivatut hinnat ilman suositeltua jälleenmyyntihintaa ovat Mister Spexin normaalihintoja.