Käytämme evästeitä, jotta pystymme tarjoamaan sinulle parasta mahdollista palvelua sekä sujuvan selailukokemuksen. Jos jatkat nettisivujemme käyttöä, annat meille valtuudet Käytämme evästeitä.
Burberry
  • Käytetty suodatin

  • Tuotemerkki Burberry
Poista kaikki suodattimet

Käytä suodattimiamme

Suodatintoimintojamme käyttävät asiakkaat löytävät 80 % todennäköisemmin omiin tarpeisiinsa sopivat silmälasit.

Silmälasit

Pään leveys

  • Pieni
  • Keskikokoinen
  • Suuri
  • Määritä mittaukset

Muoto

Tyyppi

Kasvot

Ominaisuudet

Tuotemerkki

Kehyksen väri

Linssin väri

Materiaali

Hinta, €

Virtuell Anprobieren

Probieren Sie die Brille virtuell auf Ihrem Gesicht.

tuotetta

(115)

Burberry Mister Spexistä

Perinteisistä brittimerkeistä puhuttaessa on yksi, jota ei voi ohittaa: Burberry. Burberry ei ole uusi tuotemerkki markkinoilla: se valloitti muotimaailman monta vuotta sitten. Tuotemerkin perusti Thomas Burberry Basingstokessa Englannissa vuonna 1856. Se saavutti maailmanlaajuista suosiota Brittein saarilta Burberrys-nimellä.

Burberryn suosiossa merkityksellinen tekijä oli vuonna 1888 patentoidun gabardiinikankaan keksiminen. Kangasta käyttivät niin kuninkaalliset kuin brittiarmeijan komentajat ja Scottin ja Amundsenin etelänaparetkikuntakin. Vedenpitävää ja kulutuksenkestävää kangasta käytetään edelleen useissa erilaisissa vaatteissa.

Thomas Burberry ymmärsi aikaisin, että menestymiseen tarvittiin muutakin kuin kekseliäisyyttä ja käsityötaitoja. Ikonisen poplarin myyntiä kasvattaakseen brändi avasi uusia liikkeitä Englannissa ja ympäri Euroopan luoden näin alustan tuotemerkin kansainväliselle menestykselle. Brändi koki huonomman ajanjakson, jonka aikana se piti kiinni vanhentuneesta imagostaan. Se sai kuitenkin nopeasti takaisin paikkansa maailman johtavien luksusmerkkien joukossa. Yrityksen luova johtaja Roberto Menichetti käänsi yksinkertaisesti tunnetun skottiruutuisen vuoren nurinpäin ja loi siten muotitalon perinteisen tunnusmerkin. Siitä alkaen kuuluisa Burberry-ruutu on aina ollut selvästi näkyvissä. Useat elokuva- ja poptähdet ovat esiintyneet kuuluisassa Burberry-ruudussa auttaen tuotemerkkiä saamaan uutta suosiota.

Burberry on nykyään klassikkomerkki, joka ei koskaan poistu muodista. Sen tuotteissa yhdistyvät perinteinen ja moderni. Tuotemerkki on jo kauan ollut ajan hermoilla ja sen faneihin lukeutuvat sellaiset tähdet ja julkkikset kuin Justin Timberlake, David Beckham ja Madonna. Retro- ja nostalgia-trendin ansiosta ruutukuosi on jälleen kerran ehdottoman muodikas, eikä kuulu enää ainoastaan muotilavoille. Brittimerkki on laajentanut tarjontaansa kattamaan katumuodin, lasten vaatteet, hajuvedet ja asusteet. Nykyajan elämän muutoksista huolimatta Burberry on aina ollut uskollinen juurilleen – tuotemerkkinä, joka edustaa ehdotonta laatua ja design-standardeja.


* Myymälän normaalin kehyshinnan ja suositellun jälleenmyyntihinnan summa (RRP) kahdelle heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustetulle muoviselle yksiteholinssille (taitekerroin 1.5) joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

** Kaikissa kehyksissä on kaksi heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustettua muovista yksiteholinssiä (taitekerroin 1.5), joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

Yliviivatut hinnat ilman suositeltua jälleenmyyntihintaa ovat Mister Spexin normaalihintoja.