Käytämme evästeitä, jotta pystymme tarjoamaan sinulle parasta mahdollista palvelua sekä sujuvan selailukokemuksen. Jos jatkat nettisivujemme käyttöä, annat meille valtuudet Käytämme evästeitä.
Police
  • Käytetty suodatin

  • Tuotemerkki Police
Poista kaikki suodattimet

Käytä suodattimiamme

Suodatintoimintojamme käyttävät asiakkaat löytävät 80 % todennäköisemmin omiin tarpeisiinsa sopivat silmälasit.

Silmälasit

Pään leveys

  • Pieni
  • Keskikokoinen
  • Suuri
  • Määritä mittaukset

Muoto

Tyyppi

Kasvot

Ominaisuudet

Tuotemerkki

Kehyksen väri

Linssin väri

Materiaali

Hinta, €

Virtuell Anprobieren

Probieren Sie die Brille virtuell auf Ihrem Gesicht.

tuotetta

(132)

Police Eyewear Mister Spexistä

Police-tuotemerkki perustettiin 1980-luvun alussa. Samaan aikaan ulkonäöstä tuli erittäin tärkeä asia, ja imagon ja yksilöllisyyden voittokulku alkoi. Tänä aikana kaikkea pidettiin muodikkaana, myös aurinkolaseja. Police hankki itselleen aseman urbaanilla tyylillä, josta muodostui trendi. Aurinkolasit menettivät imagonsa hyödyllisinä jokapäiväisinä tuotteina, ja niistä tuli muoti-ilmiö. Police-aurinkolaseista tuli hyvin miehekäs, melkeinpä narsistinen asuste, jota käytettiin kaikkialla. Police sai lopulta suosiota legendaarisista sinisistä peililinsseistään.

Muut tuotemerkit jäljittelivät yhä uudelleen tätä menestyksekästä tyyliä. Cool ja "oman arvonsa tunteva" tyyli tuotiin menestyksekkäästi myös naisten muodin maailmaan 1990-luvulla. Police-tuotemerkki kehittyi vuosien mittaan persoonalliseksi tuotemerkiksi, mikä auttoi lisäämään tuotevalikoimaan muitakin tuotteita aurinkolasien lisäksi. Police toi markkinoille koruja, kelloja ja hajuvesiä. Kaikki niistä noudattivat tuotemerkin hienoa ja maskuliinista luonnetta. Siksi ei ole ihme, että Police-tuotteita ovat käyttäneet esimerkiksi Bruce Willis, George Clooney ja Antonio Banderas. Viime vuosikymmenen puoltaväliä kohti Policen imago muuttui yhä vahvemmin modernin yksilölliseksi.

Avoimesti maskuliinisesta imagosta on siirrytty lähemmäs avoimempaa ja kaikkea muuta kuin keskinkertaista elämäntyyliä. David Beckham, joka on ollut Police-tuotemerkin edustaja jo usean vuoden ajan, on tämän uuden imagon täydellinen ruumiillistuma. Police on nykyään selvästi monipuolinen lifestyle-tuotemerkki. Se toi jokin aikaa sitten markkinoille miesten ja naisten vaatemallistot, ja on todella vakauttanut asemaansa muotimaailmassa. Police nojaa aikaisempaan menestykseensä ja uskolliseen asiakaskuntaansa, joka tietää, että tuotemerkki pitää heidät ajan tasalla trendeistä, mutta mahdollistaa myös yksilöllisyyden ja joukosta erottuvuuden. Police keskittyy tulevia kampanjoita varten "cool hunting" -periaatteeseen, jossa kadulta etsitään ihmisiä, joilla on erottuva ja uniikki tyylitaju.


* Myymälän normaalin kehyshinnan ja suositellun jälleenmyyntihinnan summa (RRP) kahdelle heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustetulle muoviselle yksiteholinssille (taitekerroin 1.5) joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

** Kaikissa kehyksissä on kaksi heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustettua muovista yksiteholinssiä (taitekerroin 1.5), joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

Yliviivatut hinnat ilman suositeltua jälleenmyyntihintaa ovat Mister Spexin normaalihintoja.