Käytämme evästeitä, jotta pystymme tarjoamaan sinulle parasta mahdollista palvelua sekä sujuvan selailukokemuksen. Jos jatkat nettisivujemme käyttöä, annat meille valtuudet Käytämme evästeitä.
Nike - Mister Spex
  • Käytetty suodatin

  • Tuotemerkki Nike
Poista kaikki suodattimet

Käytä suodattimiamme

Suodatintoimintojamme käyttävät asiakkaat löytävät 80 % todennäköisemmin omiin tarpeisiinsa sopivat silmälasit.

Silmälasit

Pään leveys

  • Pieni
  • Keskikokoinen
  • Suuri
  • Määritä mittaukset

Muoto

Tyyppi

Kasvot

Ominaisuudet

Tuotemerkki

Kehyksen väri

Linssin väri

Materiaali

Hinta, €

Virtuell Anprobieren

Probieren Sie die Brille virtuell auf Ihrem Gesicht.

tuotetta

(80)

Näytä tuotteet välillä 1 - 60

Nike Mister Spexistä

Nike on ollut maailman johtava urheiluvaatteiden valmistaja ja yksi maailman kuuluisimpia tuotemerkkejä jo kauan. Sen tarina alkaa 1960-luvun lopulta ja 1970-luvun alusta. Liiketalouden lehtori Phil Knight ja urheiluvalmentaja Bill Bowermann ovat myyneet menestyksekkäästi urheilujalkineita nimellä "Blue Ribbon Sports" vuodesta 1964 alkaen. Vuonna 1971 Phil Knight antoi silloiselle graafisen suunnittelun opiskelijalle Carolyn Davidsonille tehtäväksi suunnitella logo, joka ilmentäisi nopeutta ja liikettä. Davidson sai 35 dollaria nykyisen erittäin suositun Nike swoosh -logon suunnittelemisesta. Seuraavana vuonna Nike Inc. perustettiin uudella logolla ja yritys siirtyi tuotteiden jälleenmyyjästä valmistajaksi. Ensimmäinen mallisto perustettiin ja siitä alkoi urheilutuotemerkin ainutlaatuinen kasvu. Davidson sai myöhemmin sopivamman palkinnon logosuunnittelustaan, kun hänelle myönnettiin vuonna 1983 timanteilla koristeltu kultainen Swoosh-sormus ja tuntematon määrä Niken osakkeita, jotka takaavat hänelle hyvän eläkkeen tuotemerkin menestyksen ansiosta. Nike-tuotemerkki edustaa ehdotonta suorituskykyä ja äärimmäistä menestystä. Nike teki jo aikaisin yhteistyötä kuuluisien ja menestyksekkäiden urheilijoiden kanssa.

Yritys keskittyi alussa yleisurheilijoihin, mutta todellinen läpimurto tuli 1980-luvun lopulla, kun se teki vuonna 1984 sopimuksen lahjakkaan aloittelevan koripalloilijan Michael Jordanin kanssa. Air Jordanin uran lopulla tämä onnenkantamoinen oli lisännyt Nike-tuotemerkin liikevaihtoon 2,6 miljardia dollaria. Näin se vahvisti asemaansa maailman johtavana urheilutarvikkeiden valmistajana, jonka mainetta voidaan verrata Coca Cola- tai McDonalds-tuotemerkkien suosioon. Näin Nikesta tuli muoti-ilmiö. Elokuva- ja musiikkitähdet käyttävät jatkuvasti Nike-tuotemerkkiä niin työssään kuin vapaa-ajallaan.

Nike-tuotevalikoima on kasvanut, ja se kattaa nykyään muutakin kuin urheilutarvikkeita, jalkineita ja vaatteita. Nike tarjoaa myös ainutlaatuisen valikoiman lifestyle-tuotteita, kuten katumuotia, kelloja, aurinkolaseja ja kosmetiikkaa. Nike-yhtiö kattaa muitakin kuuluisia tuotemerkkejä, näistä esimerkkinä Converse. Fokus on kuitenkin aina säilynyt selkeästi urheilu- ja vapaa-ajan sektorilla. Nike on saanut viime vuosina runsaasti myönteistä huomiota, jota on tuonut sen menestyksekäs yhteistyö Tiger Woodsin ja Lance Armstrongin kaltaisten urheilijoiden kanssa, sekä sen osallistuminen "Stand up, speak up!" -nimiseen kampanjaan, joka torjuu rasismia jalkapallossa.

Uutiskirje

Pysy ajan tasalla uusimmista trendeistä ja tarjouksista. Tilaa nyt ja saat heti 5 % alennusta ensimmäisestä tilauksestasi.

Turvallinen osto- ja maksuprosessi

Maksa salatun yhteyden kautta käyttäen mieluisinta maksutapaa.

Turvallinen osto- ja maksuprosessi

Nopea, turvallinen ja halpa!

Juuri nyt - Ilmaiset toimituskulut, kun tilauksesi arvo on yli 49 €!

Lisää Mister Spexistä

Ainutlaatuiset tilaisuudet, viimeisimmät silmälasitrendit ja yksilöllisesti räätälöity apu.


* Myymälän normaalin kehyshinnan ja suositellun jälleenmyyntihinnan summa (RRP) kahdelle heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustetulle muoviselle yksiteholinssille (taitekerroin 1.5) joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

** Kaikissa kehyksissä on kaksi heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustettua muovista yksiteholinssiä (taitekerroin 1.5), joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

Yliviivatut hinnat ilman suositeltua jälleenmyyntihintaa ovat Mister Spexin normaalihintoja.