Käytämme evästeitä, jotta pystymme tarjoamaan sinulle parasta mahdollista palvelua sekä sujuvan selailukokemuksen. Jos jatkat nettisivujemme käyttöä, annat meille valtuudet Käytämme evästeitä.

Kategoria

  • Käytetty suodatin

  • Tuotemerkki Lozza
Poista kaikki suodattimet

Käytä suodattimiamme

Suodatintoimintojamme käyttävät asiakkaat löytävät 80 % todennäköisemmin omiin tarpeisiinsa sopivat silmälasit.

Silmälasit

Pään leveys

  • Keskikokoinen
  • Suuri
  • Määritä mittaukset

Muoto

Tyyppi

Kasvot

Ominaisuudet

Kehyksen väri

Linssin väri

Materiaali

Hinta, €

Virtuell Anprobieren

Probieren Sie die Brille virtuell auf Ihrem Gesicht.


Lozza-aurinkolasit Mister Spex -verkkokaupasta

Elä la dolce vita Lozzalla! Italialaisten silmälasimerkkien veteraani yhdistää tyypillisen italialaisen elämäntyylin täydelliseen työtaitoon hienostuneiden ja suunnittelussa huomioon otettujen harkittujen yksityiskohtien avulla. Lozza on Italian vanhin silmälasimerkki. Se tunnetaan tuotemerkkinä, joka yhdistää perinteisiä ja moderneja elementtejä italialaisella eleganssilla. Tämä tekee Lozza-aurinkolaseista ehdottoman ja ajattoman asusteen. Tuotemerkki herättää eloon taianomaisen perinteen nykytulkinnallaan.

Vuoden 2013 aurinkolasimallistoon suunnittelijat ovat hakeneet inspiraatiota luonnosta, mikä näkyy sekä käytetyissä materiaaleissa että väreissä. Malliston hallitsevia värejä ovat hillityt maavärit, hiekka ja okrankeltainen. Niiden ohella voidaan nähdä hillittyjä vihreän ja kilpikonnanvärejä. Malliston sinisissä sävyissä voidaan nähdä myös meren ja taivaan värejä. Lozza-aurinkolasit antavat aina tunnun italialaisesta tyylikkyydestä, mihin tahansa asuun ne yhdistätkin. Mallistossa on perinteisiä malleja, nykyaikaisia vintage-malleja sekä urbaaneja safari-malleja. Tuotemerkki on yhdistänyt perustamisvuodestaan 1878 alkaen korkeinta mahdollista laatua, toiminnallisuutta ja yksilöllisyyttä.

Lozza-aurinkolasit on valmistettu vankoista ja miellyttävistä materiaaleista, kuten asetaatista ja metallista. Niissä on loistava UV-suoja. Ei ihme, että nämä mallit ovat saavuttaneet niin huimaa suosiota. Lozza-aurinkolasit olivat niin suositut 1960-luvulla, että tuotemerkki sai muodin Oscar-palkinnon myytyään yli 1 miljoona aurinkolasia. Lozza-aurinkolasit ovat perinteiset, elegantit ja ajattoman modernit. Siksi ne sopivat asusteeksi sekä miehille että naisille.


* Myymälän normaalin kehyshinnan ja suositellun jälleenmyyntihinnan summa (RRP) kahdelle heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustetulle muoviselle yksiteholinssille (taitekerroin 1.5) joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

** Kaikissa kehyksissä on kaksi heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustettua muovista yksiteholinssiä (taitekerroin 1.5), joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

Yliviivatut hinnat ilman suositeltua jälleenmyyntihintaa ovat Mister Spexin normaalihintoja.