Käytämme evästeitä, jotta pystymme tarjoamaan sinulle parasta mahdollista palvelua sekä sujuvan selailukokemuksen. Jos jatkat nettisivujemme käyttöä, annat meille valtuudet Käytämme evästeitä.
Dsquared2
  • Käytetty suodatin

  • Tuotemerkki Dsquared2
Poista kaikki suodattimet

Käytä suodattimiamme

Suodatintoimintojamme käyttävät asiakkaat löytävät 80 % todennäköisemmin omiin tarpeisiinsa sopivat silmälasit.

Silmälasit

Pään leveys

  • Keskikokoinen
  • Suuri
  • Määritä mittaukset

Muoto

Tyyppi

Kasvot

Ominaisuudet

Tuotemerkki

Kehyksen väri

Linssin väri

Materiaali

Hinta, €

14

tuotetta

Virtuell Anprobieren

Probieren Sie die Brille virtuell auf Ihrem Gesicht.


DSquared2 Mister Spexistä

Madonnan, Christina Aguileran, Justin Timberlaken ja Rihannan musiikkityylit saattavat poiketa toisistaan, mutta artisteja yhdistää yksi seikka: he ovat kaikki ihastuneita DSquared2-kulttibrändiin. Kanadalaiset kaksosveljet Dean ja Dan perustivat tuotemerkin vuonna 1994. Se tunnetaan parhaiten intohimoisesta kokeilunhalustaan. Värit, muodot ja materiaalit yhdistyvät riemukkaasti epätavallisissa yhdistelmissä, joilla luodaan jyrkän vastakohtaiset, nokkelat ja provokatiiviset lookit.

Nämä kaksi suunnittelijaa eivät kuitenkaan saavuttaneet menestystä erityisen nopeasti. Lukion jälkeen kaksoset osallistuivat kesäohjelmaan kuuluisassa Parsons The New School for Design -opistossa New Yorkissa, missä he huomasivat luovat kykynsä. Aika pian sen jälkeen he päättivät toteuttaa unelmansa ja perustaa oman muotimerkin. Vuonna 1991 he muuttivat Milanoon ollakseen lähellä muotimaailmaa. Kolme vuotta myöhemmin he esittelivät säästämiään rahoja käyttäen ja Diesel-muotimerkin perustajan Renzo Rosson tuella ensimmäisen 35-osaisen miesten mallistonsa. Se oli niin suosittu, että Dean ja Dan saivat tilauksia yli puolen miljoonan dollarin edestä. DSquared2-tuotemerkin menestystarina oli vihdoinkin alkanut. Tuotemerkki sai maailmanlaajuista suosiota vuonna 2001, kun Madonna pyysi veljiä suunnittelemaan asut hänen Do not tell me -musiikkivideoonsa ja Drowned-maailmankiertueelleen.

Vuonna 2003 tuotemerkin valikoima laajeni kattamaan naisten malliston ja vuonna 2014 lasten malliston. Vaatteiden lisäksi tuotevalikoima sisältää nykyään jalkineita, laukkuja, asusteita ja tietenkin silmälaseja ja aurinkolaseja, jotka kuvastavat täydellisesti Dsquared2-tuotemerkin luonteenomaista nuorekasta ja trendikästä tyyliä.


* Myymälän normaalin kehyshinnan ja suositellun jälleenmyyntihinnan summa (RRP) kahdelle heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustetulle muoviselle yksiteholinssille (taitekerroin 1.5) joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

** Kaikissa kehyksissä on kaksi heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustettua muovista yksiteholinssiä (taitekerroin 1.5), joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

Yliviivatut hinnat ilman suositeltua jälleenmyyntihintaa ovat Mister Spexin normaalihintoja.