Käytämme evästeitä, jotta pystymme tarjoamaan sinulle parasta mahdollista palvelua sekä sujuvan selailukokemuksen. Jos jatkat nettisivujemme käyttöä, annat meille valtuudet Käytämme evästeitä.
Lozza
  • Käytetty suodatin

  • Tuotemerkki Lozza
Poista kaikki suodattimet

Käytä suodattimiamme

Suodatintoimintojamme käyttävät asiakkaat löytävät 80 % todennäköisemmin omiin tarpeisiinsa sopivat silmälasit.

Silmälasit

Pään leveys

  • Pieni
  • Keskikokoinen
  • Suuri
  • Määritä mittaukset

Muoto

Tyyppi

Kasvot

Ominaisuudet

Tuotemerkki

Kehyksen väri

Linssin väri

Materiaali

Hinta, €

Virtuell Anprobieren

Probieren Sie die Brille virtuell auf Ihrem Gesicht.

tuotetta

(68)

Lozza Mister Spexistä

Lozza voi ylpeillä pitkällä kokemuksellaan silmälaseista. Se on kasvanut ulos köyhästä Italiasta. Euroopan teollistuminen oli juuri alkanut vuonna 1878, ja oli vielä lapsenkengissä, kun kolme venetsialaista katukauppiasta päätti alkaa valmistaa ja myydä silmälaseja suuressa mittakaavassa. Yksi heistä oli Giovanni Lozza, joka suostutteli ystäviä ja sukulaisia avaamaan silmälasimyymälöitä ja myymään hänen tuotteitaan italialaisille. Myöhemmin Lozza lähti omille teilleen. Hän suunnitteli silmälaseja valmistavia koneita ja siirtyi jälleenmyyjäksi. Vuonna 1912 Lozza perusti hienomekaniikkatehtaita omalla nimellään ja alkoi toteuttaa ideoitaan käytännössä. Lozza pysyi aina ajan hermoilla teknisistä kehitysaskeleista, ja pyrki käyttämään niitä tehtaillaan ja silmälaseissaan. Hän saavutti mainetta muotimaailmassa silmälasimerkkinä, joka osasi yhdistää tradition, perinteiset arvot ja nykyaikaisuuden. Hän kokeili aikaisin uusia materiaaleja, mutta piti tiukasti kiinni laadusta ja toiminnallisuudesta sekä klassisista muodoista. Lozza loi aikaisen muoti-ilmiön legendaarisella Zilo-urheilumallilla 1940-luvulla, ja 20 vuotta myöhemmin hän voitti vihdoinkin ansaitun muodin Oscar-palkinnon.

Lozza-tyyli on aina edustanut perinteistä italialaista eleganssia. Vielä tänäänkin, De Rigo -yhtymän siirryttyä perheyrityksen johtoon vuonna 1983 ja muokattua sitä, Lozza on pysynyt perinteilleen ja tavoilleen uskollisena. Tuotemerkki edustaa perinteistä silmälasimuotia, jossa on modernia tuulahdusta. Mallisto sisältää silmälaseja ja aurinkolaseja sekä miehille että naisille.


* Myymälän normaalin kehyshinnan ja suositellun jälleenmyyntihinnan summa (RRP) kahdelle heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustetulle muoviselle yksiteholinssille (taitekerroin 1.5) joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

** Kaikissa kehyksissä on kaksi heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustettua muovista yksiteholinssiä (taitekerroin 1.5), joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

Yliviivatut hinnat ilman suositeltua jälleenmyyntihintaa ovat Mister Spexin normaalihintoja.