Käytämme evästeitä, jotta pystymme tarjoamaan sinulle parasta mahdollista palvelua sekä sujuvan selailukokemuksen. Jos jatkat nettisivujemme käyttöä, annat meille valtuudet Käytämme evästeitä.
Adidas

Tämä merkki ei esittelyjä kaipaa - kolme tuttua raitaa kertoo tarpeellisen. Heidän korkealaatuiset tuotteensa ja nykyaikaisen trendin seuraaminen on tehnyt Adidaksesta yhden maailman suosituimmista merkeistä. Adidas käyttää patentoituja materiaaleja, jotka ovat erityisen kevyitä ja kestäviä vauhdikkaaseen menoon.

  • Käytetty suodatin

  • Tuotemerkki adidas
Poista kaikki suodattimet

Käytä suodattimiamme

Suodatintoimintojamme käyttävät asiakkaat löytävät 80 % todennäköisemmin omiin tarpeisiinsa sopivat silmälasit.

Silmälasit

Pään leveys

  • Keskikokoinen
  • Suuri
  • Määritä mittaukset

Muoto

Tyyppi

Kasvot

Ominaisuudet

Tuotemerkki

Kehyksen väri

Linssin väri

Materiaali

Hinta, €

Virtuell Anprobieren

Probieren Sie die Brille virtuell auf Ihrem Gesicht.

tuotetta

(45)

Adidas Mister Spexistä

Kolme ikonista viivaa ja Adidas Originalsin kolmijuovainen lehtilogo tunnistetaan välittömästi. Ne kuuluvat Adidaksen maailmankuululle urheilu- ja lifestyle-tuotemerkille. Adidas on Niken ohella maailman markkinajohtaja urheilutarvikkeissa. Korkea laatu, trenditietoisuus ja laadukas kehitystyö tekevät Adidaksesta yhden maailman suosituimmista ja tunnetuimmista tuotemerkeistä. Jalkapallon ja jalkapallon seurajoukkueiden maailmanmestaruuskilpailujen jatkuvasti kasvava suosio on taatusti vaikuttanut Adidaksen menestykseen. Adidas on ollut FIFAn virallinen kumppani vuodesta 1956 alkaen, ja se on suunnitellut uuden pallon jokaista maailmanmestaruuskilpailua varten. Brändi tunnetaan ympäri maailman sitä mukaa, kun jalkapallon kannattajien määrä lisääntyy maailmanlaajuisesti: myös Aasiassa, Australiassa ja Afrikassa.

Yrityksen juuret ovat 1920-luvun rauhallisessa Herzogenaurachissa, jossa veljekset Adolf ja Rudolf Dassler työskentelivät ahkerasti valmistaen kenkiä erilaisiin urheilulajeihin. “Dasslerin veljesten urheilukenkätehtaan” myötä luotiin perusta yritykselle, josta tulisi myöhemmin urheilutarvikkeiden myyntijättiläinen. Sodan lopussa veljesten tiet erkanivat. Rudolf Dassler perusti oman menestyksekkään Puma-urheilutarvikemerkkinsä, joka kilpaili Adolf-veljen yrityksen kanssa. Adolf antoi omalle yritykselleen uuden nimen: Adidas.

Brändin nopea nousu huipulle tapahtui vuoden 1954 maailmanmestaruuskilpailujen yhteydessä. Adidas oli suunnitellut mullistavan keksinnön - irtonappulat - Saksan maajoukkueelle, joka voitti kyseiset kisat. Brändin kasvavan suosion ja 1970-luvun alun popkulttuurin voittokulun myötä Adidas kehittyi hitaasti mutta varmasti lifestyle-tuotemerkiksi. Sen tuotevalikoimassa on jo kauan ollut tuotteita erilaisiin urheilulajeihin, kuten urheiluvaatteita ja kuuluisat Adilette-uimasandaalit. Kun rap-yhtye Run DMC mainitsi myöhemmin 1980-luvulla Adidaksen “Superstar”-jalkineet eräässä kappaleessaan, tuotemerkki nousi kuuluisuuteen urheilumaailman ulkopuolella. Siitä lähtien Adidaksen suosion kasvuun urheiluhallien ja -kenttien ulkopuolella ovat vaikuttaneet kansainväliset supertähdet kuten Madonna, Jamiroquai ja Beasty Boys.

Adidas osti Reebok-yhtymän tammikuussa 2006. Tästä oli ilmoitettu edellisenä vuotena ja sitä oli viety eteenpäin pääasiallisella keskittymisellä maailmanlaajuisesti urheilujalkineisiin, -vaatteisiin ja -asusteisiin. Adidas-Salomon AG ja Reebok muodostavat yhdessä laajan valikoiman kansainvälisiä tuotemerkkejä, jotka vastaavat nykyaikaisen kuluttajan tarpeisiin. Näitä ovat muun muassa Adidas, Reebok, TaylorMade, Rockport, Greg Norman Collection, MAXFLI, CCM, Jofa ja Koho.

Adidas on nykyään moderni julkinen osakeyhtiö, jonka liikevaihto on miljoonia dollareita. Sen ostamat tuotemerkit (Reebok, Salomon jne.) on sisällytetty menestyksekkäästi yhtymään. Adidas on malliesimerkki laadukkuudesta, korkealaatuisista urheilutarvikkeista ja toiminnallisista urheiluvaatteista. Sen tuotevalikoima sisältää kesä- ja talvilajien tarvikkeiden lisäksi asusteita, kuten kelloja, silmälaseja, aurinkolaseja, hajuvesiä ja kosmetiikkatuotteita sekä miehille että naisille.


* Myymälän normaalin kehyshinnan ja suositellun jälleenmyyntihinnan summa (RRP) kahdelle heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustetulle muoviselle yksiteholinssille (taitekerroin 1.5) joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

** Kaikissa kehyksissä on kaksi heijastamattomalla ja naarmuuntumattomalla pinnalla varustettua muovista yksiteholinssiä (taitekerroin 1.5), joiden voimakkuus on korkeintaan SF. +6.0/-6.0 D; cyl. +2.0/-2.0 D.

Yliviivatut hinnat ilman suositeltua jälleenmyyntihintaa ovat Mister Spexin normaalihintoja.